De Verenigde Naties riepen 9 november in 1990 uit tot de Dag van Kwaliteit. Op deze dag doen we er alles aan om er een Kwalitatief Uitermate Superdag (KUS) van te maken.
Het woord kwaliteit werd vroeger vaak geassocieerd met robuustheid en degelijkheid. Tegenwoordig gaat kwaliteit verder dan dat: het draait om bruikbaarheid, toepasbaarheid, gebruikersgemak, toegevoegde waarde, maatschappelijk belang en partnerschap. Zoals eerder geschreven, heeft het leveren van kwaliteit vooral betrekking op het aansluiten bij de klantbehoefte.
Is kwaliteit een vast onderdeel van uw werkwijze? Weet u wat uw klant of opdrachtgever echt nodig heeft, of verliest u zich al snel in de waan van de dag?
Bij aanbestedingen wordt vaak gevraagd om een dienstverleningsplan op te stellen. Hierin beschrijft u wat een opdrachtgever van u kan verwachten en hoe u ervoor zorgt dat de opdrachtgever ontzorgd wordt.
Het is essentieel om te voorkomen dat uw documenten slechts een papieren werkelijkheid blijven. BidPro adviseert en ondersteunt organisaties bij aanbestedings- en offertetrajecten. Wij helpen uw organisatie om de klantvraag te begrijpen, te beschrijven wat waargemaakt kan worden en om daadwerkelijk te leveren wat beloofd is.
BidPro zorgt ervoor dat niet alleen 9 november de dag is waarop kwaliteit centraal staat, maar dat elke dag een Kwalitatief Uitermate Superdag wordt.
Optimaliseer uw kwaliteitsprocessen met BidPro en maak elke dag een KUS! Neem contact met ons op voor meer informatie.