Gestructureerd werken en tekstuele creativiteit met een saus van begrijpende bondige verhalen. Dat breng ik met mij mee wanneer ik teksten voor aanbestedingen schrijf. Ik kijk kritisch met als doel  de beste, onderscheidende aanbieding te doen op een aanbesteding.

Met een ruime kennis en ervaring op gebieden van sales, communicatie en copywriting stel ik mij graag nieuwsgierig op. Niet voor niets heb ik thuis de quote  “Stel jij jezelf nog de juiste vragen?“ aan de muur hangen. Ik ben ervan overtuigd dat als ik de (lastige) materie begrijp, ik het verkoopverhaal vervolgens om weet te zetten in een begrijpelijke aanbieding waar de lezer enthousiast van wordt.

Iedere aanbesteding, die op mijn bord terecht komt, krijgt de volledige en oprechte interesse. Ik analyseer deze met gezond kritische blikken om de ‘vraag achter de vraag’ te begrijpen. Ik stel onze opdrachtgevers de juiste vragen  om te komen tot een zo helder mogelijk verkoopverhaal op papier. Samen komen we tot een onderscheidende, winnende aanbieding die naadloos aansluit op de behoefte van de aanbestedende dienst.

error: Kopiëren van deze tekst is niet toegestaan.
Call Now Button