De Virtual Tenderdesk van BidPro

Als ondernemer wilt u uw zaken graag goed geregeld hebben. De Virtual Tenderdesk van BidPro helpt u en uw medewerkers met het focussen op het tot stand brengen van de beste/winnende inschrijving op aanbestedingen!

  • Heeft u het structureel te druk?
  • Zou u meer aandacht willen besteden aan aanbestedingen?
  • Krijgt u geen energie van het aanbestedingsproces?
  • Gaat de inschrijving op een aanbesteding ten koste van uw dagelijkse werkzaamheden?
  • Of heeft u door de dagelijkse werkzaamheden geen focus op de inschrijving?

Dan is de Virtual Tenderdesk van BidPro de oplossing!

Door gebruik te maken van de Virtual Tenderdesk is bij al uw inschrijvingen op tenders een vakspecialist betrokken.

Een tenderdesk is een echte of virtuele unit die de volledige inschrijving op aanbestedingen (ook wel tenders) van a tot z verzorgd. Een unit die alle benodigde kennis bij elkaar brengt en zich volledig wijdt aan het scoren op aanbestedingen.

De voordelen van de Virtual Tenderdesk van BidPro

  • Vakspecialisten die betrokken zijn bij uw inschrijvingen zónder dat dit tot taakversnippering of verlies van focus leidt.
  • U bespaart tijd doordat de Virtual Tenderdesk de werkzaamheden sneller en efficiënter uitvoert dan wanneer u dit door uw eigen medewerkers uit zou laten voeren.
  • U houdt meer tijd over voor werkzaamheden die direct bijdragen aan de groei van uw organisatie.
  • U bespaart op hoge (loon)kosten zoals het aannemen van een vaste medewerker.
  • U en de rest van uw organisatie wordt ontlast.
  • U wordt een professionele en succesvolle deelnemer aan tenders.
  • Uw expertise wordt snel opgebouwd.
  • U wordt ondersteund bij de standaardisatie en optimalisatie van uw processen.

Zo werkt het:

  • Neem contact op

    U neemt contact met ons op door te bellen naar 06-13374706 of door te mailen naar info@virtualtenderdesk.nl
  • Stel uw vraag

    U legt ons uw uitdagingen en problemen voor.

  • Oplossing

    Wij zoeken de best passende oplossing.

  • Tenderdesk

    Wij richten een persoonlijke tenderdesk in en gaan voor u aan de slag.

  • .

    U kunt zich weer richten op andere zaken.

Menukaart:

Begeleiding van het proces
Wij zorgen voor de perfecte begeleiding bij het inschrijven op aanbestedingen en sturen op zowel het aanbestedingsproces als op de inhoud.
Editen van de inschrijvingsteksten
Een belangrijk onderdeel van het aanbestedingsproces is het schrijfwerk, maar hoe kom je nu tot de meest onderscheidende aanbestedingstekst? Daar kunnen wij u bij helpen, namelijk door uw teksten de geloofwaardigheid mee te geven die zij verdienen met de juiste uitstraling.
Analyses van uw eerdere inschrijvingen
Heeft u zich wel eens afgevraagd, ‘wat had ik beter kunnen doen tijdens de inschrijving?’ Neem dan contact met ons op en wij geven u de inzichten om toe te passen bij uw volgende inschrijving.
Verzamelen van waardevolle kennis
Uw Virtual Tenderdesk kan als geen ander informatie verzamelen en analyseren, zoals:
– Bouwen aan de beste kwalitatieve inschrijvingsteksten van de markt
– FAQ voor de nota’s van inlichtingen
– Tendersignalering: Opdrachtgevers en einddata van lopende contracten met concurrenten (uw eigen aanbestedingskalender)
– Juridische issues
– Statistische data: percentage gegund, marktaandeel, tijdsbesteding/ kosten van tenders, etc.
Quickscan
Indieningsdocumenten: Hoe handig zou het zijn als u vlak voor uw indiening iemand kan bellen die samen met u al het geëiste nog eenmaal met u doorneemt en controleert op volledigheid zodat u echt zeker weet dat u op de indieningsknop kunt klikken?
Uitvraagdocumenten: Hoe handig zou het zijn als u een rapport in handen krijgt over een mogelijk interessante aanbesteding waarmee u binnen een half uur al kunt besluiten of u wel of niet wil/kan inschrijven.
Helpdesk
Uw vraagbaak voor aanbestedingen voorafgaand, tijdens en na uw inschrijving.

Het inschakelen van de Virtual Tenderdesk werkt heel eenvoudig!

  • Breng in kaart welke werkzaamheden u te veel tijd kosten en schat in hoeveel uren per maand of per tender deze werkzaamheden u kosten.
  • Bepaal welke van deze werkzaamheden u zou willen uitbesteden.
  • Neem contact op met BidPro om uw eisen en wensen kenbaar te maken.
  • Samen met BidPro kiest u voor de abonnementsvorm die het beste op uw wensen en behoeften aansluit.
  • BidPro zorgt voor de verdere afhandeling en inrichting van uw eigen Virtual Tenderdesk.

Waarom de Virtual Tenderdesk van BidPro?

  • In-house ontwikkelde analysetool voor aanbestedingen
  • Specialist in het opzetten en creëren van een succesvol bidteam
  • Een duidelijk effectievere aanpak en betere project/aanbestedingsdefinitie, waardoor wij op de lange termijn aantoonbaar meer bijdragen aan uw organisatie.
  • Doelstelling om de organisatie op te leiden, door training on the job, meenemen in het proces en de mogelijkheden die er zijn, met als resultaat mooie nieuwe opdrachten.
  • Lage instapkosten.
  • Wij zijn de partner van uw organisatie waarbij we gezamenlijk doelen stellen en behalen.